Hakkımda

1 Şubat 2014 Cumartesi

Bu bir başka oldu sanki :)

Şimdi ben genelde sipariş için öncelikle karşımdaki kişinin tarzını, beğenilerini öğrenmeye çalışıyorum.Ne tarz bir pasta istediğini, renklerini falan soruyorum.Sonra genelde taslak resimler hazırlayıp gönderiyorum.Yani resim dediğime bakmayın, kendim bir şeyler karalıyorum :) Yalnız çizimlerim pastalarım kadar güzel değil, o kesin yani.Allahtan çizime bakıp siparişi iptal etmiyorlar :) İşte bu haftanın çizimi ... Yorumu size bırakıyorum :)


Ortaya çıkan ise burada :)
kız bebek pasta
butik pasta

Eeee eserimle poz da vereyim, reklam yıldızım oğlum da tabiii :)
pasta&pasta

butikpasta

butik pasta


Nice pasta tadında yılları olsun Öykü bebeğin :)

12 yorum:

  1. Canım bence çizimin de gayet başarılı, pasta zaten muhteşem görünüyor, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, övünmek gibi olmasın bakmaya doyamıyorum :)

      Sil
  2. Canım çook güzel olmuş,bence çizimlerin de gayet iyi.Sarı,beyaz ve şeker pembesi ne kadar uyum sağlamış.Emre de maşallah baş yardımcın olmuş,pastaya sanki 'Bizimlasın'der gibi:)Ay bak heyecanlandım yine,haftaya bizimki de ekranlarda::PP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, bu hafta yeni bir heyecan başlıyor bende de :) bakalım senin pastan da güzel olacak inşallah :) Öpüyorum :)

      Sil
  3. çoook çook çoook beğendim,ellerine sağlık canım harika görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Pasta sahibi olarak yazmam gereken çok şey var.Öncelikle çizimi gördükten sonra zaten harika olacağı kaatindeydim fakat yapılışı ve tadı benim tahminim de üzerinde oldu.Gerçekten özenle yapılan sevgi ile yapılan bu pasta misafirlerde güzel bir damak tadı oldu.Teşekkür Ederim Size hem ben hem de Öykü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, pastaların görüntüsü kadar tadı da çok önemli benim için, tekrar nice yıllara :)

      Sil
  5. Harika pastalar bunlar. Benim de bir kaç pasta deneyimim olmuştu ancak vakit gerektiren işler bunlar. Ellerine,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler, evet epey bir emek istiyor gerçekten, sevmeden yapılabilecek bir iş değil :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil