Hakkımda

9 Şubat 2014 Pazar

Jurassic Park Pastası

Normalde en az 1 hafta önceden alıyorum siparişlerimi ve ancak hazırlanıyorum.Model seçimi, bazen değişiklikler falan... Bu sefer öyle olmadı, perşembe günü aniden gelen bir sipariş, yetişir mi, olur mu derken....Tabi pasta sahibi yani doğumgünü çocuğu Yiğit de sağolsun çok yardımcı oldu.Annesi oğlum dinazorlu pasta istiyor dedi, sonra birkaç model, resim üzerinde konuştuk... Yiğit hemen yaptı tercihini , belirledi modelini.Pastanın içi de az kremalı, muzlu ve cevizli olsun diyerek son noktayı da koydu :) Zamane çocukları ne istediğini biliyor vesselam :) Bütün bunlar 1 saat içinde netleşince bende hemen o akşam hazırlıklarımı yaptım ve en hızlı pastamı cumartesi akşamına yetiştirdim :) Tabi aşağıda göreceğiniz üzere detaylardan kaçmadan, yine titiz bir çalışma yaptım :)

butik pasta

t-rex pasta


bebek pastası

butik pasta

dinazor pasta
Tabii benim dinazor sever oğlumda bayıldı pastaya :) Bir ara siparişi teslim edemeyeceğim diye de korkmadım değil hani :) Kendi dinazoruyla tanıştırdı pastanın üzerindekileri, çılgın oğlum benim :)

Yiğit'e buradan tekrar mutlu yıllar diliyorum, ailesiyle, mutlu, tatlı pasta tadında yılları olsun inşallah ...

2 yorum:

  1. hihi şaane görünüyo yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama :) sana da kitap şeklinde pasta yapalım, imza gününe :)

      Sil